Asyaaa35 Merhaba kızlar tenenoz aşılarınızı kaçıncı haftada vurdurdunuz? 20den itibaren vurulmaya başlıyor diye duymuştum ama bugun saglık ocagından aradılar ve gidp yaptırmamı söyledler 18haftalıgım bi sorun olurmu?
Aysegul9371 Asyaaa35 benide 18 de çağırdılar ama bebek hareketini hissetmiyorum diye sonraki haftalarda yaptılar
Andrea16 Bende 18.haftada yaptırdım bebek hareketini hissetmiyordum ama bu bir öncül değil muhtemelen ben 20de hissettim hareketlerini
Aysegul9371 Asyaaa35 Ebeler öyle söyledi yapmadı bebeğin hareketini hisset sonra yapalım dediler valla bende detaylı sormadım nedenini
melikeguneyozalp haftada vuruldum 16. haftadan itibaren vurulabilirsin demişti doktorum. 16 hafta itibariyle aşı tanımlanıyor.😊
sheyda1991 Asyaaa35 ben de bugün vuruldum. 20+4 üm. Öncesinde kalp atışlarını dinledi akabinde iğneyi vurdu. 1 ay sonra da ikinci doz 💃🏼
MeyraRana Asyaaa35 14.haftada çağırmışlardı vurdurmuştum. İkincisini tansiyondan kaynaklı vuramadılar
seymaaa123 İlk dozumu korona aşısı olduğum için bekleyip 23 te oldum ikinci dozumu da bugün 28. Haftada oldum Haftaya kadar zamanımız olduğunu söylemişti bana hemşire
beyzaagbkl Beni de sağlık ocağı 19+5 de aradı gittim vurundum bi sıkıntı olmadı bir ay sonra ikinci dozu vuracaklar