ToylyAyjan Merhaba anneler Sizden birşey rica edicem Ben cok kabızlık yaşıyorum Neler yapmam gerek hic bilmiyorum Su çok içiyorum ama yine kabızlık gitmiyor Hic oyle seyim yoktu Ama bu hamilelikte metobalizma yavaş çalışıyor diyorlarda
Esrabahar ToylyAyjan ben erik kurusu ve kayısı kurusu yiyorum iyi geliyor komposto yaparsanız daha iyi olur
Minou ToylyAyjan bende çok yaşadım demir ilacından kaynaklıydı benimki değiştirince rahatladım bide bol bol suiçtim ve yürüyüş yaptım hareket etmekte çok iyi geliyor
Beno ToylyAyjan doktorum sabahları ılık suya biraz zeytinyağı içip güne baslamami önerdi ve çok faydasını gorDum tabi yine bol su kayisiydi posalı şeyler falan yedim ama ben böyle çözüm buldum iki haftadır çok şükür iyiyim
Ozlem2904 ToylyAyjan bana domstesli salcali bulgur pilavi cok iyi geliyo demir ilaci banada kabizlik yapmisti ama bulgur hemen cozuyo. Deneyin isterseniz
ToylyAyjan Ozlem2904 Çok çok teşekkür ederim hepinize tamamdir bende yapicam ve bidaki kontrolumda doktoruma soyleyicem bu demir ilacini Kullanıyorum ondan benimkide herhalde
Aycaaa571 ToylyAyjan canım ev yoğurdu yapıyorsan suyunu sabah akşam aç karnına bir fincan düzenli olarak iç bağırsakları çok iyi çalıştırıyor sonra ara ver tekrar iç