incisu 34den sonra hep sertleşmeye başafı bebeğim. Otururken kalkarken. Sürekli toplanıp sertleşiyor. Şuan 37 olduk. İri bebek bide. Parmaklarımla pıt pıt vuruyorum düzeliyor. Toparlanmayı seviyodur diyo doktorum. Bi sorun değil yani ama içiniz rahat değilse doktorunuzla görüşün. 30 dan sonra normal diyorlar sertleşmelere.