Canselyaren Busss_ Suyun gelirde anlarsın inşallah cnm ztn agrin olursa eğer dayanilmayacak şekilde oluyor
Busss_ bebegimizibekliyoruz1 canım. Bebeğin kafası çok asagidaydi 30. Haftada doktor çok yumuşama var ve Rahim 18mm 9lmustu erken doğum 9lmamasi için canım ve çok pimpirikli bir ailede gelinim hiç kaldidmadilad diydbilirm doktor da kısıtlama verince yoksa çok hareketliydim
bebegimizibekliyoruz1 Busss_ benimki kanalda 33.haftadan beri 17 mm rahîm ağzı uzunluğu ve yumuşama vardı bana dikkat et falan demexi 🤷🏼♀️
Busss_ bebegimizibekliyoruz1 yaa ne güzel aslında bize neden öyle dedi bilmiyorum 🤷🏼♀️ bir de 4 adet adalat içtim 1 aydır bıraktım şimdi bebeği bekliyorum zoz doğum yaptıniz mi
Busss_ Elifinannesi_ daha zamanını bekliyor minikler inşallah birden açılır ve kolaylıkla olur dogumlarimiz sağlıkla kavuşuruz ❤️
okwestt Busss_ 1 cm açılmam var 1 hafta oldu hala gelen giden yok 😂😂 sıcak dünyada oturdum ilişkiye de giriyorum merdiven de çıkıyorum Medine hurmasında yiyorum squat da yapıyorum ama 1 haftadır gelen giden yok 😂
Busss_ okwestt ahahah ya bebisler bizi heyecanlandırıyor sonra da gelmiyor en iyisini yapıyorsun sağlıkla gelirler inşallah 🧡
Busss_ bebegimizibekliyoruz1 daha varmış zaten inşallah kolaylıkla olur doğumunu sağlıkla kucağınıza alırsiniz ❤️
Hlnmstf Busss_ insallah kolay bir dogum yaparsiniz ben de ikinciyi boyle rahat dogururum insallahh. Bebek toplaniyor ya kendini kasiyor o duzenli duzenli toplanmaya baslayinca gittim gece agrim sizim yoktu suni sanciya kadar
Busss_ Hlnmstf inşallah canım anladım şimdi teşekkür ederim toplanıyor ama öyle dakika değil inşallah sağlıkla kavuşuruz ❤️