EmosssNur önemli değil çok çok önemli. gebelerin yüzde 5inde görülür şeker o yüzden insanlar yüzde 95e bakıp aman bisi olmaz derler. oysa sonucları çok çok kötü olabilir. erken doğum en iyisi bu sonuçlardan. doktorunuz sizi en iyi şekilde yönlendirecektir. üstelik şeker hiç bir belirti vermiyor, testi yaptırın rahat edin. 1 tabak pilav 2 dilim baklava. cahil insanlara kulak vermeyin doktorlara güvenin.