Selenaysss kalkan açık ve kapalı kapaklı. Sürekli takmıyorsun. Emzirdikten sonra takıp 1 saat sonra çıkarabilirsin. Deliklerden hava aldığı için ve içinde kendi sütün biriktiği için nemli kalıp sütün içine değen meme başı iyileşiyor.. içinde biriken sütü bebrğe veren var ama ben hijyenik bulmuyorum. dışarıda takmana gerek yok bu arada. Evde emzirdikten sonra takman yeterli. Kapalı olan kapağı gece kullanırdım ben, avent çok kaliteli hiç sızdırmadı ama my cey nasıl bilmiyorum. 20 gün sonra deneyeceğim insalllah. 🙋🏼