asiyedgr 11+1 im kasıklarımdan aşağı ara sıra bıçak gibi ağrı saplanıyor tuvaletimi yaparken falan korkuyorum düşük tehlikesinden en ufak bi iş yapmada sızlıyor resmen normal mi yoksa zorlatıyormuyum Bilmiyorum yaşayan var mı acaba
Asyaaa35 asiyedgr bende de oluyor sanki adet olacakmıs gibi kasık ve karın agrısı doktora sordum normal dedi kanama veya çok uzun sürmedikçe yani dinlendikçe geçiyorsa hiçbirşey olmaz
zelliremm asiyedgr gayet normal kanaman olmadığı sürece stres yapma korkma. Ama kendini de zorlama ilk aylar olduğu için gelişme aşamasında büyüdüğünü de hesaba katarsak gaz sancısı gibi kasik ağrıları olur