Berru
Benimde açlık kan şekerim düşüktür normal araliktadir yani. Bu yüzden bende seker yüklemesi yapılması taraftarı değildim, elbette herkesin kendi kararı. Ama son zamanlarda su fazlalığı çıktığı için, doktorun da bize yorum yapabilmesi adına mecbur yapmak durumunda kalacağım.