Kızlar Günaydınnn. 10+1 haftalık gebeyim kasığım çok darbe almış gibi afedersiniz tuvalete falan otururken acıyor alt karın bölgem ve kasığım .. sürekli olan bir ağrım yok arada gelip gidiyor. Bebek gelişiminden mi yoksa idrar yolu enfeksiyonu falan mıdır . Kanama geçirmiştim kanamam 1 haftadır yok çok şükür fitil kullanıyorum yatak istirahatindeyim tuvalet ve yemek dışında kalkmam yasak 12. Haftada kontrolüm var. Yardımcı olabilir misinizzz