YeYA canım ben 28 haftalık hamileyim. Günde 1 paket sigara içiyordum hamile olduğumu öğrenmeden önce. Eşim de aynı şekilde. Biliyosunuzki sigara insan hayatında bir çok boşluğu dolduran büyük bir keyif. Neyse, ben öğrendim içmiycem bana destek ol dedim eşime.
Gün içinde çalışıyorum psikoloğum, ve her seans sonrası inanılmaz ihtiyaç duyuyordum. Günde 3 bardak türk kahvesi içerdim. Hepsini bırakıp yerini su ile doldurdum☺️ eşimde yanımda içmiyordu. Benim annem babam, kocaman odada otururken bile hala yanımda sigara içmezlerken, ben evladımı küçücük kesenin içinde zehirleyemezdim. Hep böyle düşündüm. Canım her sigara istediğinde su içtim başka şeyler yedim vs vs. Kendinize bir methot geliştirebilirsiniz, kendinizi tanıyın. Vicdanım hep sigara isteğimden daha fazla benimle oldu. İnşallah sizde atlatırsınız. Ama çocuğunuzun usg görüntülerinde sıkımtısı çıkmıyor diye, doğduktan sonra astım solunum sıkımtısı vs olmayacak diye bir şey yok. Ve o zaman sorumlusu içtiğiniz sigara olucak...