RabiaNur2 Umudunuzu Kaybetmeyin Bende pco luyum size yaşadığım olayı kısaca anlatmak istiyorum belki umut olurum 2 kere tedaviyle gebe kaldım ama benim başka bı sorunum yüzünden kaybettim iki yavrumu ve 1 buçuk sene sonra tekrar çocuk istediğimiz için herşeyi sil baştan tekrar başladık 2 kere çatlatma kullandim aşılama yapıldı ve hep 1 kerede olan tedavilerim bu sefer olmadı ve artık bende yoruldum tedaviyi bıraktım ve bı arkadaşım dedi ki reglin bitince yıkan abdest al o gün ilişki yasa eşinle dedi gün aşırı o 2 hamileli o şekilde olmuş ve bende onun dediğini yaptım ve hiç beklemedigim bir anda tedavisiz kendiliğinden hamile kaldım RABBİM kim evlat istiyorsa nasip eylesin inşallah ve asla umudunuzu Kaybetmeyin umut her zaman vardır. Uzun oldu biraz kusura bakmayın lütfen.