Arkadaşlar ben ilk dogumumu normal yaptım 6 aylık bir kızım var 2 inciye hamileyim fakat ilk doğumumda sağ rahim duvarim parcalanmisti ve doğumdan hemen sonra 4 saatlik bir ameliyata alindim rahim dikildi yani içerisi 55 dikisim vardı içeride 2 ay yataktan kalkamadim yatağa yattım tekrar rahimdeki dikişler patladi ve tekrar dikildim 2 inci doğumu sezeryan istiyorum devlet hastanesi yapar mı sizce