Merhaba arkadaşlar 🙂 Dün doktor kontrolüm oldu 39+2 de hiç sancım yok gibiydi doktor alttan uyaracagını söyledi yaptı ama çok zor oldu tabiki berbat bi acı ondan sonra nst ye girdim sancılarım çıktı bana yarın gelirsin gibi dedi sonra eve geldim sancılarım ufak vardı sanki nişanım geldi doktor kontrol ettikten sonra oldu ben geleceğini hiç düşünmüyordum. Sabaha kadar da hiç sancım olmadı hala da yok 😅 nişandan sonra kaç günde doğum yaptınız ?