BusraAltin olur canim oyle hepimiz evham yapıyoruz. 38+5 oldum hala bazen yapıyorum ki benimki asiri hareketli bi bebis ona rağmen:) bu haftalarda hala kucuk annesi. Ama cok endişe edersen soguk sut, soguk su, dondurma, cikolata bunlardan birini tüketip soluna yat sessiz bi odada kipirdar genelde