Zeynepabide Kızlar hemoglabinin 9,5 cıktı. 3 aylık hamileyim. Sizce cok mu düşük? Sizinkiler kaç cıktı?
Bngayl Zeynepabide Benim de 11. Ancak talasemi taşıyıcısıyım doktor buna bağladı düşüklüğünü. Beslenme ve takviyelerle yükselebiliyor.
burcin2021 Aşırı düşük değil ama günde 2 kere ferrum kullanmalısın. Yine mutlaka doktoruna sor tabi. Ben 7’lerden 9’lara çıkarabildim :) gebelik boyunca çok oynuyor hemen düşüyor.
Zeynepabide burcin2021 evet cnm, persembe kontrolüm var, bu testleri istemişti benden doktorum. Kesinlikle kan ilacı verecek gbii duruyor