Mom6545 ben kullanıyorum yatmadan önce al dedi doktor mide bulantısını önlemek için. İlacı alıyorum arkasına mandalina yiyorum bi tane. Demirim çok iyi çıktı çok şükür. Normalde kronik Demir eksikliğim var. Bana iyi geldi, ishal veya kabızlık yapmadı.