Görümcem ikizlere bambino aldı şuan kullanıyor memnun, ben de mondo aldım kullanmadım ama çok araştırmıştım , anne yanı beşikte olmazsa olmaz yan korumalığın kademeli olmasıydı, bir de korumalığın sessiz olmasıydı. Ürünü kurdum bir iki hafta oldu gayet kullanışlı bence.