Nurayse93 Nhl_hff Ben gittim canım ama orda nst ve doğumhane yokmuş. Oyüzden tekrar randevu almadım son günlerim zaten. Alican doktora muayene olmuştum çok iyi bir doktor, hamileliğin başındaysan gidebilirsin nst felan gerekmiyorsa