2 haftadır ishalim var ishalle birlikte çok fazla kan geliyor makatımdan antibiyotik içiyorum ama geçmiyor kolonoskopi yapacaklarmış bağırsaklarımda bir iltihaplanma olabilirmiş daha doğumuma 12 hafta var herkes şimdi yaptırmam gerektiğini söylüyor siz ne düşünüyorsunuz ya da başına böyle bir şey gelen var mı