cocoblog herkese günaydın kızlar doğum yaptıktan sonra doğum izninin başlaması için ne yapmam gerekiyor otomatik mi başlıyor yoksa gidip rapor filan mı vermem gerekiyor kuruma bilenler yardımcı olabilir mi
denizvebulut cocoblog zaten 32. Haftada başlayan izniniz analık izni ve bebek 8 haftalık olana kadar ekstra bir işlem gerektirmiyor.
AnnelikHayali cocoblog bebeğinizin sağ dünyaya geldiğine dair hastaneden aldığınız raporu kurumunuza götürüyorsunuz. O günden itibaren doğum izniniz başlıyor.
cocoblog denizvebulut cevap verdiğiniz için çok teşekkür ederim, doğum yaptığıma dair bir belge götürmeme gerek kalmıyor o zaman kuruma değil mi şuanda doğum yapmadım varolan doğum iznim devam edecek
Baharozdemir cocoblog doğum yaptıktan sonra kurumunuZa doğum raporuhu vermeniz gerekiyor. Her türlü işlem için. Eşiniz ya da kimim üzerinde sgk kaydı olacaksa kurumun maaş bürosuyla da görüşmeniz gerekecek.yanlış hatırlamıyor isem maas işleri bölümü kimlik fotokopisi de istiyor bebisin.