nevarneyokk
Canım bende de oldu , sanki siyatik sinir hasar görmüş gibi bir ağrıydı , eğilip doğrulurken, yatarken kalkarken hep oldu , sebebine doktorum bebiş kalsiyum ihtiyacını annenin yediği yiyeceklerden karşılayamıyorsa annenin kendi kalsiyumundan almaya başlıyormuş , Buda kalsiyumda eksikliğe sebep olduğu için kemik ağrıları yapıyormuş , kalsiyum ilacı var onu yazdı doktorum bir haftada geçti sende doktoruna danış istersen