Sedaaacikk Ilk hamileliğim 19. Haftamdayım henüz hareketlerini hissetmiyorum siz kaçıncı haftada hissettiniz hanımlar 😊
gbyalcin Sedaaacikk ben ilk 16 da hissettim ama net hissetmem 18 i buldu. Doktorum 21-22 haftaya kadar hissetmezsen normal demişti kendimi ona göre hazırlamıştım 😅
Mavisbiri Sedaaacikk İlk 16 da hissettim ama bir süre çok minik devam etti . 20 den sonra çok daha net hissediliyor 😊
kahvesever__ Sedaaacikk benim ki öyle değil di solucan gibi aynı sancıysa gaz sancısı olabilir sizin ki