Comologgo Günaydın hamişler Nst ye ne zaman basladiniz Çatı muayenesi kaçıncı haftada Ve kaç defa yapılıyor ilk muayenede doğum şekline karar veriliyor mu
btl-34 Comologgo 37+5 im 34de ilk nst oldu sonra 36 + 5 de ikinci oldu. Şimdi her hafta bakıcakmış perşembe randevum var henüz çatı muayenesi olmadım perşembe günü tam 38 olucam muayene edebilir
bebegimizibekliyoruz1 Comologgo 28de ilk nst girdim normalde 32 33 de başlanıyor nst çatı dap 32 de oldum normali 37 en erken yapılıyor
Comologgo btl-34 37 de mi 38 e mi randevu almak daha mantıklı olur sizce ilçeden gidiyorum ve muayene ücreti biraz tuzlu tek seferde çıksın aradan istiyorum açıkçası . Nst için özel ekstra ücret talep ediyor mu
btl-34 Comologgo evet nst ücretli bende özele gidiyorum normalde 37+5 de randeum olması gerekiyordu ama ben 38 e aldım çok bi sıkıntınız yoksa 38 alın
bsrakaradayi Canım nst doktora göre değişiyor ya benimki 36 da başladı mesela herşeyim iyi gidiyor diye kimisi 32 lerde başlatıyor. Ama çatı muayenesi 38 de oluyor
Comologgo bsrakaradayi benimki 32 de başlamak istedi ama ben girmedim hiç açıkçası . Bu hafta baktıririm ona ilçede. Çatı 38 den önce yapilmiyorsa ona göre randevu alayım ben de her hafta bı saatlik yol gerçekten cok yoruyor maddi manevi
bsrakaradayi Comologgo al canım çünkü muayenede kemik yapın müsait olmadığını anlayınca en geç 39 da doğurman gerekicek gününü ayarlarsınız 💁🏼♀️
bsrakaradayi 11mrv11 her hastanenin değişiyor vallaaa ben 30 tl veriyorum ablamın hastanesi 70 tl mi ne istiyordu 👍🏻