Elifekrem25 benim amcamın gelini orda yaptı hiç beğenmemiş çok ilgisizlermis baya sorun yaşadılar hatta ilgisiz oldukları için hiç tecrübeli hemşire yada doktor yokmuş ama 1 ay sonra kuzenim orda doğum yaptı oda bi okadar memnun çok ilgiliydiler çok memnun kaldım dedi bence biraz da şans meselesi yani o günkü nöbetçi ebe hemşire de çok etkiliyor dogumu