Seherdmrkl elifferolakyuz_ 10+2 oldum benim de sabahları hala oluyor canım ilaç içmeme Rağmen. Çok zorluyorsa ilaç yazdır doktoruna
kahvesever__ elifferolakyuz_ 18+3 hala var hele sabahları oluyor eşim diyor ki miden zaten boş niye miden bulanıyor ben nerden biliyim diyom mide bulantısına kraker 🥨 ye yada beyaz leblebi iyi geliyor
Alisaferid elifferolakyuz_ mende 10+4dum tek sabahlari diyil butun gun bulanti yanma aksamlari daha kotu olyorum 😔
hamisanne_63 elifferolakyuz_ 31 haftalığım hâlâ var şuan kıvranıyorum yatakta lavaboya koşmamak için belki geçer diye bekliyorum 😒