Giizems Günaydın hanımlar ilk kızım 38+6 doğdu ikinci kızma hamileyim 25+4 haftalığım Allah izin verirse. Ailemin yanında yurt dışında doğurmayı düşünüyorum sizce 35 haftanın içinde gitsem bir sorun yaşar mıyım?
mutluaile11 Giizems oturum iznin varmi o haftalarda alırlardı bilemedim ve hastaneye konuşup ayarladinizmi
Mrvsmt2502 Giizems buna en doğru kararı doktorunuz verebilir. Çok geciktirmeyin sonrası için seyahat edebilir raporu alamayabilirsiniz
Deletedmom5545 Giizems 35 hafta olunca uçağa binmen için izin alman zor olur 34 den sonra izin vermiyorlar diye biliyorum
Giizems kivirciginannesi daha sonrada evraklar için fazla kalmam gerektiğinden çokta erken gitmek istemiyorum açıkçası
Giizems mutluaile11 evet var evlenmeden önce orda yaşıyordum bundan 20 gün önce oradaydım detaylı ultrasonu orda yaptırdım
Minnakkkk Giizems ikinciler erken dogmuyor ya da bu tamamen bebekle alakalı ilk dogumum 39+1 de ikincisi 40+6 da oldu