Bsrazynp11 Kizlar yaaa moralim cok bozuk bir umut silikte olsa cikar dedim ama kocaman negatif bu ayda olmadi 😔
Damlacem Bsrazynp11 merhabalar çatlatma iğnesi sonrası 12.gün test yapmak çok erken değil mi ? Bende yaptım sabırsızlandım hergun ama çıkmadı 16 17 gün gecsin bekleyin ve boş yere üzülmeyin lütfen
Gamzecem Bsrazynp11 moral bozma bekle bende test yapmıştım çift çizgi bile göremedim kan verdim birşeyler hissediyordum çünkü 10. Günde 2.09 çıktı 14. Gün verdim 10.17 çıktı gebeyim 🤗
Damlacem Bsrazynp11 evet canım 17.gun yaptım çok şükür net bir şekilde sabah ilk idrarla belli olmuştu şuan 19 haftalığz hamd olsun 💙
Tgcehalil Damlacem yaa bende dün aşılama oldum dua edermisiniz hayırlı haberler alayım inşallah 🤲 bide ben ne zmaan test yapsam acaba doktora heycandan soramadım 🤗
Bsrazynp11 Damlacem ay darisi basima cnm bana dua et olurmu ha bide rabbim sag salim kucagina almayi nasip etsn cnm😍
Damlacem Tgcehalil rabbim inşallah güzel haberlerle doldurur kalbinizi 😌 Aşılama tedavisi hakkında hiç bir bilgim yok canım istersen post açıp bilgisi olanlara danışabilirsin 😌
Bsrazynp11 Powergirls igne tedavisi derken catlatma ignesiyse onu yaptım cnm eger basksndan bahsedyrsn onu bilmem kuzum ya
Damlacem Bsrazynp11 ederim tabi canım etmem mi rabbim hayırlı haberler almayi nasip etsin sizede inşallah çok sağol teşekkür ederim 😌🙏
Bsrazynp11 Gamzecem ayyy Kuzum cok mutlu oldum adina 🥰 rabbim sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin inşallah canım 🤲
Bsrazynp11 Powergirls him anldm kzuum bakalim reglimi bekliyorum eger olursam bu dedigin igneden bahsederim dokturuma kuzucum bide oyle denerim hayatim cok sagol kuzucum tskr ederim 🤲🥰