Goncaygl Zeynepus herkes Aslıhan kal kaymazi öneriyor. Nette randevusu açık değil sürekli dolu saat 8 gibi giderseniz alabilirsiniz randevu
Nrmn Zeynepus aslıhan kal kaymaza gidiyorum çok memnunum tavsiye ederim güler yüzü enerjisi insana yetiyor ilgisi de çok iyi tavsiye ederim
Bahar54 Zeynepus aslihan kal kaymaz diyorum baska da birsey demiyorum 😇 ama randevu bulmak cok zor oluyor ya
Nrmn Mmerve evet söylüyor hatta göstermezse bi süre bekliyor göstermesini bizim bebekle inatlaştılar en sonunda gösterdi bebişimiz kaçıncı haftadasınız
Mmerve Benimde cuma Aslıhan kal kaymaza randevum var 16+5 inşallah cinsiyetini öğrenebiliriz ilk defa gidiyorum
Mmerve Bahar54 size de sorayım o zaman cinsiyet söylüyor mu acaba bazı doktorlar söylemiyormuş sanırım
Bahar54 Goncaygl detayliyla alakasi yok normal muayenede cekmisti.Biz cinsiyetini 11.haftada ogrendik zaten.
Bahar54 Mmerve egitim arastirmada baktirdim ben. Dogumevine hic gitmedim mesai disina aliyorum randevularimi, gunduz imkani yok ilgilenemezler o kadar. Kendimde orada hemsireyim belki o yuzden bakmistir bilemiyorum :)
Bahar54 Mmerve est :) 182 yi ariyoruz gece 12 den sonra. Internetten hic bulamıyorum randevu. Zaten 2 hafta filan sonrasina bulabiliuoruz telefonla da.