Merhaba kızlar 30 haftalık hamileyim ve bir hafta önce sol kalçamın üstünden başlayıp dizime kadar devam eden bir ağrı başladı otururken bir şey yok gibi ama yürürken çok fazla zorlanıyorum. Doktorum fizik tedavi bölümüne yönlendirdi o bölümde hamilelikte normal olduğu söylendi. Benimle aynı durumu yaşayan ve önerisi olan var mı ?