Minauynk bol yürüyüş, bol su içmek, yemeklerin yanında salata, yoğurt veya ayran tüketmek, tarçınlı süt 🥛içmek ve tabi ki şeker içeren gıdalardan uzak durmak , bende şeker yok fakat polikistik over sendromum vardı, bu da bünyeyi şekere meyilli hale getiriyomuş, şekere yakalanmamak için bu şekilde besleniyorum ve faydalı oluyor bana, doktorunuza da danışırsınız umarım iyi olursunuz 🙏🏻