EliffGrses 34 haftalık gebeyım dun kontrole gıttıgımde bebeğimin ters oldugunu söyledi şok geçirdim aklım durdu o an bebeğin ters oluşu bebişin gelişimini ve sağlığını etkilermi ? Doktor sormayı akıl edemedım o an 😔😕
Ravza0g EliffGrses hayır tabi ki canım sadece normal Doğum önerilmez ters olduğundan ama şuan daha erken bebek tekrar dönebilir
Buketali EliffGrses benim ki yeni döndü canımm gelişiminde de sorun olmuyor ama döner daha inşallah daha vakit var
SerapTadelenTtnc EliffGrses hayır canım bi sorun olmaz sadece normal Doğum yapamıyorsun benim ikinci gebeliğim ikisi de dönmedi sezeryan oldum 5 gün sonra ikinci sezeryanım olacak sağlıklı doğuyor bebekler yani korkma
Tugbaumit EliffGrses hayır canım etkilemez benim oğlumda tersti doğum pozisyonu almadı doktor 34. Haftada almış olması gerekiyordu ama belki döner dedi 😂37+2 de doğum yaptım dönmedi mecbur sezeryan oldum dönmediği için 😂
EliffGrses Ravza0g doktoruma sordum donermı dıye zor gıbı gozukuyor dedı sezaryan zaten donmezse care dedı saglıklı dogsunda ben sezaryan olayım🙏
EliffGrses [bilinmeyen] söz konusu yavrular olunca insan kafaya takıyor herşeyı çok saol insallah öyledir🙏🙏
Ravza0g EliffGrses doktorlara pek aldırış etme canım benim yakınımada aynısını söylemişlerdi hatta gelişimi iyi istersen hiç bekleme gel şu gün sezeryanla bebeği alalım demişlerdi son hafta döndü bebeği 🙏
EliffGrses Ravza0g vallahi içimi rahatlattın allah razı olsun insanın moral motivasyona ihtiyacı oluyor insallah döner 🙏💕
Ravza0g EliffGrses ne demek canım benim burada birbirimize yardımcı olmak için yazıyoruz sen hiç sıkıntı yapma ama normal Doğumada ısrarlı ol baktın dönmedi dünyanın sonu da değil sonuçta bebeklerimiz sağlıklı olduktan sonra nasıl doğacağının önemi yok 💞
EliffGrses Ravza0g tabıkı oyle saglıklı olduktan sonra hıc bırseyın önemi yok rabbım benım ve bebişim hakkında hayırlısını versın ınsallah 🙏
EliffGrses SerapTadelenTtnc çok saol rabbım benimde kucagıma almayı nasıp etsın insallah saglıklı bır sekılde 🤗
EliffGrses Tugbaumit işte belki bir ihtimal gıbı davrandı doktor banada 36. Haftada tekrar gıdıcem bakalım cımcımem donermı ozamana kadar 🤗😬
Mineoksuz Bizim kız 1 kere Doğum pozisyonuna döndü oda 4 gün sürdü sağolsun 😂 36+1 iz ters hâlâ doktorumuz bize de dönmesi zor ama dönme ihtimali var dedi ağrım olursa müdahale ederiz ağrı çekme dedi bakalımm🤷🏻♀️
EliffGrses Mineoksuz benımkıde 29. Ve 30. Haftada bas asagıdaydı doktorum solemıstı sevınmıstım bu kontrolde ters dedı bakalım 36. Haftaya kadar donuyormu ters olması kasıklarında agrıya sebep oluyormu bende varda kasık ağrısı🤗
SerapTadelenTtnc EliffGrses inşallah Canım inşallah 🙏🏻 Ben şimdi ikincisini kucağıma almayı bekliyorum pazartesi doğumum olacak inş senin bebeğin döner 🙏🏻❤️
Mineoksuz EliffGrses bizde 36 yız sabah gittim kontrole daha dönmemiö belki döner dedi doktor 🤷🏻♀️ Aynen benimde kaşık ağrım oluyor bazen nst çekilirken de oldu ama nst de çıkmadı demek ki yalancı ağrı dedikleri o ☺️