beyah 30. Haftadayım benim de sol tarafımda aynı durum var , yürürken çok zorlanıyorum . Doktorum önce fizik tedaviye yönlendirdi , hamilelikten kaynaklı oluyor doğumdan sonra geçer dedi ama ben tekrar doktoruma gittim çünkü ciddi anlamda beni zorlayan bi durum . Bugün de ortopediye görün bi dedi oraya gidicem bakalım .