Gyzzzz Karnım çok sertleşiyor ve vajinama doğru batma his ediyorum çok rahatsız edici artık zor kalkıyorum yan yatınca koltukta olsun yatakta olsun, sanki tuvalete çıkmam gerekiyormuş gibi ağrım var ama gidiyorumda tuvalete. Yalancı sancılar mı acaba?
Ravza_Nur Gyzzzz 31+3 üm bende yaşıyorum aynı şeyleri normaldir diye düşünüyorum ama bilem varsa bende öğrenmiş olurum iyi olur
Taze1anne Gyzzzz 37.haftama girdim aynı şeyleri son bir kaç aydır yaşıyorum ama şu an çok çok daha fazla yaşıyorum. Özellikle dediğiniz gibi kalkarken yürürken çektiğim acıyı tarif edemem, vajinamın üstünde de bir yumru oluşuyor o tuvalet hissi olunca. Ama bunların hepsi normal ve herkeste olan şeyler merak etmeyin. ☺️
Seda9507 Gyzzzz aynı sorunlar bende de var 34+1 çok yürüyüş yapan biriyim artık biraz yürüyünce bile hemen yoruluyorum. Kasılmalarım fena, baskı fena heran çıkacak diye korkuyorum. Wc de afedersiniz biraz zorlanmaya bile korkuyorum 🤷♀️
Gyzzzz Taze1anne evet son haftalarımız olduğu için iyice ağırlaşıyoruz çıkıp yürüyüş bile yapamıyorum ben o derece yoruluyorum ağrılarım oluyor
Lyra Bende şuan 34+3 oldum aynı şeyler bendede var bebeğim çok hareketli ne tarafa yatsam hep acıtıyor aşağıya baskı çok hissediyorum tuvalete gidince sanki orası açılacak bebek çıkacak gibi bir ağrı var batma oluyor snirim hepsi normal artık doğum yaklasti ve vücut kendini hazırlıyor beebk yerleşiyor belkide cuma kontrolüm var bakalım hayırlısı 🙏
Gyzzzz Seda9507 aynı ben valla herkes yürü yürü yürü diyip sinirimi zıplatıyor ama anlamıyorlar halimden herkes bişey çıkarıyo