Merhaba kızlar bir tek ben de mi oldu yoksa genel bir şey mi çok merak ettim. Normalde eşimde ben de tutumlu olmayı pek becerebilen insanlar değildik yani canımız o an ne isterse yiyip içerdik ancak gebeliğimin son ayında bana bir şey oldu tutumluluk güncellemesi yüklendi resmen😂 Mesela eşim gece acıktım hadi yemek söyleyelim diyor eskiden olsa tamam derken şimdi ne gerek var gel tost yapalım ya da dur ben makarna yapayım falan diyorum. Bu durumu biraz daha abartarak neden birikim yapamadığımızı sorgular hale gelip defter tutmaya başladım eşimi de zorluyorum eve giren çıkan parayı yazıyorum resmen muhasebe tutar oldum 😂 siz de durumlar nedir?