Atauy ben herkesle süper anlaşan biriyken şuan tam tersi oldum insanların her dediği şakası mimikleri ya herşeyleri batıyor yanlış anlıyorum kötü niyetli algılıyorum herşeyi ve inanılmaz kafamda kurup kendimi dolduruyorum stres yapıyorum herkesle kavga etmek istiyorum ben hep böyleydimde hamileliktemi dışa vurdu acaba kafayı yicem kendimi bebeğim için teskin etmeye çalışıyorum sürekli böyle bi hamilelik geçireceğimi hiç hayal etmemiştim🥺