ElifSencan123 Arkadaslar erken dogum riskim varda tam 35 haftaligim ve 2 doz ciger gelistirici igne yapildi bebegim 2.400 gr acaba artik dogsa bir sıkınti olurmu ki. Bu haftada dogum yapip saglikla kucagina alan varmi?
Oglununannesi ElifSencan123 kuzenlerim 34-35 de doğurdu kiloları 2800/2950 civarındaydı iğne yapılmadıla küvözede girmediler canım
Ravza0g ElifSencan123 valla Canım benim bir yakınım 26 hafta doğurdu bayağı kaldı hastanede şimdi maşallah gayet iyi.. Ki bebişler normal gelişimi 36 da tamamlıyorlar birşey olmaz yani
Merve98 ElifSencan123 ben 36+1le doğum yaptım bebeğim 2300 doğdu ciğer geliştiricinin 1.dozu yapıldı ikinciye fırsat olmadan ertesi gün doğuma alındım iğnenin üstünden 24 saat bile geçmemişti 1 hafta kuvezde yattı inşallah sağlıkla alırsın kucağına
ElifSencan123 Merve98 insallah canim bende 35 teyim ve 2.400 dü en son 2 doz ciger gelistirici de vuruldu ve üzerinden 4 gün gecti suanda insallah artik dogsa bile bir sorun yaşamayiz Allah in izniyle
Merve98 ElifSencan123 eşimin kuzenide 36 haftalık doğum yaptı ultrasyonda 34 haftayla uyumluydu iğnelerden 1 hafta sonra doğurdu direk aldı evine geldi hiç sıkıntı yaşamadı
Sedadygu ElifSencan123 5 sene önce 34+5 günlük doğum yaptım 2.400 kiloydu kızım bi sorun olmadı çok şükür sadece sarılık olmuştu oda zamanla emzirdikçe düzeldi korkarak stres yapmayın bence ☺️ Hayırlı doğumun olsun inşallah
ElifSencan123 Sedadygu insallah cok sagolum bende tam 35 haftaligim insallah saglicakla gelir minik kizim
GlshBdr ElifSencan123 merhaba 35 haftadayim aynı sıkıntıdan suanda hastanede yatiyorum cnm 2 doz ciğer geliştirici yapıldı bana da 😔
GlshBdr ElifSencan123 ciğer gelistiriciden sonra herhangi bir sorun olmuyomuş ki 2500 e ulaşınca küveze gerek kalmıyormuş cnm bakarsın 1 hafta daha dayanır bebişlerimiz 🙇
ElifSencan123 GlshBdr insallah yaa hayirlisiyla saglicakla aliriz kucagimiza bir hafta sonra tam 36 haftalik oluyoruz nasipse
ElifSencan123 GlshBdr bana sadece fitil verdiler birde 3 tanr hap onun haricinde birsey yapilmadi sancilar durdurulmasi icin tabii birde serumlar
AycanUzun ElifSencan123 arkadaşım 37 haftada yaptı iki hafta geriliği vardı 1 gece küvezde kalmış şimfi Maşallah büyüyo
Nily ElifSencan123 dun bir tanidigm dogm yapti 2200kg dogmus.bir sorunu yok kuvezede girmemis Hayirli gelsin insallqh☺️
Gulyllu ElifSencan123 35. Haftada baya gelişmiş oluyor canım ciğer geliştirici de vurmuşlar , 2 kiloyu geçince küveze koymuyorlardı diye biliyorum sağlıkla gelsin inşallah