Aydntgcaydn9 Merhaba düşük yaptım gecen hafta kan verdim beta değeri 299 çıktı bugu tekrar kan verdim ama sonucta beta HCG değeri yok acaba sıfırlandığı için mi gözükmedi kan sonucunda bilgisi olan var mı
Handan_65 Aydntgcaydn9 Düşük sonrası kan degeri bta hvg yüksek çıkabiliyor oyızden düşük sonrası 3 ay ara verilmeli diyorlar doktoşar
Nymphadoraa Aydntgcaydn9 kaç haftalıkken düşük yaptınız ? Ben 12 haftalıkken kürtaj olmak zorunda kaldım mesela. Beta değerim yaklaşık iki ayda sıfırlandı. Değer yavaştan düşmeye başlıyor. Demek ki sıfırlanmış sizin