Gamzemahir13 Kızlar ankara etlik zubeyde hastanesinde sezeryan doğum yapmış yada yapacak olan varmi ?
Gamzemahir13 Çok kotü yorumlar var tatlım anlatırmısın biraz nasıldı doktoru olsun ortamı olsun cok mutlu oldum birini buldum orda yapan 😊 ilkini özelde yaptım ikincide ole bi şansım yok en yakın yerde etlik o yuzden ögrenmek istiyorum🙏
Burcu_akbb Gamzemahir13 dr dan yana hepsi iyiydi işinin uzmanları bnm için tek sıkıntı odalar 5 kişilik 🤕 eski arada tek tuvalet herks kullanıyor odadan önce 8 saat yoğun bakımda yatıyorsunuz sonra sonta çıkıyor odaya geçiyorsunuz odada 2 gün yatış sonra taburcu ediliyor
Burcu_akbb Gamzemahir13 imkan varsa şehir hastanesinde olsun ben şimdi oraya gidiyorum odalar temiz özel gibi
Gamzemahir13 Oda tuvalet falan sknti degl acikcasi napalim 2 gun cekecegiz sezeryan yerinizde.sknti oldumu mesela genel mi yarimmi olcagimizi bizemi soruyolar onlarmi karar veriyo mesela 😐
Burcu_akbb Gamzemahir13 kronik rahatszlık yoksa belden aşağı 10 dk sürüyor doğum dikiş felan rahattım ben iki sezaryendada
Gamzemahir13 Sontayı uyuşukken mi cikartiyolar uyusukluk gectikden sonrami 😐 hissettinizmi belden iğne yaparken kibarlarmiydi😐 size zahmet fazla.sordum ama 🤭
Burcu_akbb Gamzemahir13 uyuşukluk geçince çıkarılıyor hiç hisedilmiyor sonra ayağa kalkmadan vişne suyu içiyorsun 8 saat su bile içirilmediği için ayağa kaldırıp yavaşca yürütüp odaya götrütorlar dikişide normal Ben ikişindede 12.gün dikişleri aldrdım lazer değil yani özel gibi
Busrakzlkc Gamzemahir13 sonda her yerde yürümeden önce çıkarılır yani uyuşukluk tamamen gectikten sonra. Kibarlıktan kastınızıda anlamadım her yerde yapılış aynı sonuç olarak. Tabi devlet hastanesi o yoğumlukta özel gibi ilgi görmezsiniz ama sıkıntıda yaşamazsınız diye düşünüyorum anestezi doktorunun iyi oldugunu duymuştum
Gamzemahir13 Burcu_akbb kadın doğum degilde jinekolok çıkıyo siz hangi brimden randevu aliyosunuz sehir hastanesinden
Burcu_akbb Busrakzlkc iğneyi yaparken çok hasas ve dikatle yapıyorlar evet ben sıkıntı yaşamadım dediğim gbi dr çok iyi ama hastane eski Tek kusuru o
Gamzemahir13 Busrakzlkc yani ilki ozelde yaptigim icin etlikdede cok.yorum oldugi icin ve hatta dogumdan kacani bile.gordugum icin o yzden.sordum 😊
Busrakzlkc Burcu_akbb genel olarak dikkatli olunması gerekir omurilik içine giriliyor. Eşim ameliyathane hemşiresi orada kendimde hemşireyim tüm doktorlar değil ama iyi olanları var. Evet hastane eski ama biz özel odada kalmıştık erken doğum riskinden. Hemşireleri ilgisiz bulmuştum sadece.
Aynur-98 Burcu_akbb spinal mi epidural mi sezrayen oldunuz? Ameliyattan sonra kac saat sonra odaya geciyo ziyaretçi alınıyor mu bebek odaya mi cikiyor? Tek kisi oda ucretli mi
Burcu_akbb Aynur-98 spinal oldu rahattım zaten başınızda hemşire sürekli nabız tansiyon ölçülüyor Hafif bi şikayette müdahale ediliyor bnm ikincide mideye baskı çok olunca çıkarınca ahh midem dedim hemen omzumdan iğne yaptı
Aynur-98 Burcu_akbb anladim bende ilkinde spinal oldum 1 gun yatış yapmıştım ozel hastanede cok rahattim