Kızlar 2 ,5 ay önce erken doğum sebebiyle bebeğimi kaybettim ilk adetten sonra test yaptım hcg sıfırlandı mi diye evet sıfırlanmıştı su an adetime 3 gün var sabah test aldım öylesine ikinci çizgi cok ortada çıktı hafif bozuktur bu kadar yakin çıkmaz dedim 2. Testi yaptım dışarı çıkmam gerekti akşam baktım nasil desem grimsi gibi ışığa tutunca bir kararti görüyorum birine göstersem görür mü onu BİLE bilmiyorum heyacan Ümit hüzün hepsini karışık yaşıyorum su an yardım edin