Nurhayat20 ben de 20+6 haftalık hamileyim benim de geçen hafta falan felaket ağrı oluyordu hatta bazen sırf sağda olduğu için apandisit mi diye korktuk ama sonra zamanla geçti. Doktorum “Eğer ağrı şiddetliyse ve kusma iştahsızlık da varsa acile gidip tahlil ver her ihtimale karşı, ama ağrın aşırı değilse bu tarz ağrılar bu haftalarda normaldir” dedi