mhtpmhtp Kızlar hep etrafımdaki 2022 bebişleri cinsiyetleri genelde kız👧 Sizin cinsiyetler??? Bende inşallah kız annesi olucam 🤗🥰🐣
Elfgrcn mhtpmhtp şubatta olucak benimde doğum nasipse. Bende kızçemi bekliyorum🤍 gerçekten kız senesi galiba
BabyY2 mhtpmhtp ya benimde etrafımda nerdeyse tüm arkadaşlarım hamile hep erkek daha kız diyene denk gelmedim 😄 Benim de erkek bide hep kız hissetmiştim 🤦🏻♀️😄
Cansuada24 mhtpmhtp martta olucak insallah bizimde kız ve dört gözle bekliyoruz heyecanla rabbim herkeze yaşatsın 🙏🙂
mhtpmhtp irem_altun74 Elfgrcn BabyY2 Cansuada24 mervebuglemtkn Cansumuratt asel35ece 1Hanzadehanim Durununannesi46 Meleekk isimlere karar verdiniz mi???
mhtpmhtp Elfgrcn benimde şubatta inşallah gerçekten sanırım öyle hep kız duyuyorum bende🥰 ama kızlar bir başka yaa sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰
Elfgrcn mhtpmhtp yaa ne büyük şans ikimizde şubatta ☺️ Şubatın 7-8 i gözüküyor benim doğum sizin zamana de k geliyor. Evet önemli olan sağlıklı olması ama ben günden güne heyecanlanıyorumm
mhtpmhtp Elfgrcn canım benim normalde kendi doktorum 9-10 Şubat diyor. Ama detaylıdaki doktor 22 Şubat dedi herhalde 10 la 20 arası doğar diye tahmin ediyorum😃 hangi şehirdesin istanbulmu
Cansuada24 Elfgrcn kova bebegi geliyor desene bende 8 şubat dogumluyum bende şubata denk gelsin dogumum derdim hep ama marta geliyor 🙂
Elfgrcn mhtpmhtp anladım birbirlerine çok yakın tarihler zaten sağlıklı olsunda ☺️ Yok Bursadayım ben
Cansumuratt mhtpmhtp 21 mart olarak doğum gözükür dedi doktorum ama tabi bilemeyiz benimde kızım olucak hayırlısıyla inşallah🤲🏻🥰🌸
Elfgrcn Cansuada24 evet nasipse kova olucak bebişim. Kayınpederimde kova ve çok inatçı inşallah dedeye benzemez😜