Kader5656 38+6da yani 4 gün önce spinal sezaryen doğum yaptım. İğneden bile korkan bir insanım inan damar yolum açılırken ne kadar zorladım hemşireyi bile. Ama ameliyat nasıl oldu bitti anlamadım. Hiç acı hissetmedim, tek zor yanı ilk ayağa kalkış, sonrası da ağrılı değil bence. 2 gün olmuştu sezaryen olalı bebeğimi sarılık için doktora götürdüm 4 5 saat dolandım hastanede ayakta kaldım, normal mi yaptın diyen oldu. Bebek ters olmasaydı normali denerdim ama sezaryenda kolay atlattım🥰