mhtpmhtp Kızlar sizler kaç kilo aldınız bu zamana kadar bebişlerinizin kiloları ne durumda🐣 karnınız çok büyüdümü? 6,5 aylık olduk ama beni dışardan görenler 5 aylık mısın diyorlar karnım çok çıkmadı benim
Bktece mhtpmhtp 29+5 haftaligim en son iki hafta once doktora gittiğimde 1170kg dedi bebise. Ben fazla kilo aldim 11 kilo 🤭 göbeğim baya belirgin benim de
Elfgrcn mhtpmhtp 31+3 teyim toplam 8 kilo aldım. Kızçemde 1700 dü 15 gün öncesi☺️ Ama karnım çok büyümedi sanki 6 aylık gibiyim ama bebiş sağlıklı çok şükür
Ser_ mhtpmhtp yaa göbeğim bu hafta çatladı maalesef canım erkek zaten belli oluyor erkek olduğu göbek var sadece şimdilik 🥰
mhtpmhtp Bktece bende perşembe gidicem kontrole 29+3 oluyorum o gün kaç kilo olduk bende merak ediyorum en sonra 25. Haftamda 835 gramdık önemli olan tabiki sağlıklı olmaları 🤗
BabyAAO mhtpmhtp 29+6 dan selam 🙋🏼♀️ 10 kilo aldım çok rahat 🤣 Bebeğin gelişimi haftama göre normal🤲🏻 Kilosunu boyunu paylaşmak kıyaslama yapılsın istemem her anne ve bebek farklıdır çünkü🌟 sağlıklı olsunlar da önemli olan o 💕
Dilekskmn25 29+1 olduk çok şükür🥰 bu hafta randevum var bakalım kaç kilo gelecek. Ben 16 kilo aldım 😝