Sekerimmm Arkadaşlar iki haftadır hissetmeye başladım ikinci gebeliğim kasigimda atiyo pat pat hemen vajina bölgesinin ust kısmı tedirgin oluyorum sizdede oyle olan varmi normal mi acaba