Busrakzlkc 31+4 olduk şuana kadar yoktu ama 1 haftadır çok saçma şeylere duygulanıp sinirleniyorum. Hormonal muhtemelen ama aşırı saçma şeylere ağlamak beni daha çok sinirlendiriyorr. Dün masterchefteki kız elendi ağladı diye ağladım yani 😅😅 inşallah geçicidir