bsracsknn kızlar selam 35 haftanın içindeyiz ve ağda yaptıracağım ama sakıncalı mıdır bilemedim :/ konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?;)
PamirMira bsracsknn bende sürekli ağda yaptırıyorum yani bi sakıncası YoK diye düşünüyorum 🤔 hatta bu hafta da gidicem malum Doğum yaklaşıyor tedbirli olmak lazım
Carpelidusler bsracsknn sakınca yok da kararma yaptı bende😞 Dedim ki pudralı kullan kullanmamış 🤦🏻♀️
Cigdem91 bsracsknn bende 30. Haftamda yaptırdım iki gün acısını çektim derim çok incelmiş cayır cayır yandı bir daha yaptırırmıyım bilmiyorum 🤦♀️
GizemzmCokun Carpelidusler kararma sebebi hamilelik ağda ile ilgili değil hamilelikten sonra kendi renğine döner merak etmeyin
Aselmom bsracsknn valla bizde 34+3 olduk 38 de çatı muayenesi var ondan önce yaptırayım diyorum hem Doğumda da temiz olmuş olur