Ozgesari02 Merhaba ;4.haftadayım bugün kesesini gördük çok şükür, ama mide bulantım yok sadece ara ara kramplar bu normal mi ?
mhtpmhtp Ozgesari02 valla o haftalarda bende aynı şeyi söylüyordum dua et inşallah olmasın 7.haftama girince bir başladı 29.haftalığım hala ilaç kullanıyorum 🤦♀️
asenacicek Ozgesari02 ben hiç kusmadım bulantım da olmadı şu an 31+1 haftalık. Herkesin hamileliği farklı ilerliyor🧚🏻♂️
MerveNur- Ozgesari02 ben de ha başlayacak ha başlayacak dedim 33 haftalık oldum bulantı olmadı bence hiç bekleme inşallah bulantısız geçirirsin 😊