Merhaba anne adayları. 7+4. Haftayım. Daha önce eklem yerlerimde egzama oluşuyordu özellikle kışın kuru havalar başladığında ama 1-2 gün kortizonlu ilaç kullanınca geçiyordu artık bu ilaçları kullanamıyoruz ama bu kez egzama durumum cok arttı. Kollarım sürekli kızarık ve kaşınıyor. Nemlendiriciyle de geçmiyor. Zararsız bitkisel bir çözümünüz var mı?