Aysegul19- Kızlar sabah 8 de yatış var bakalım neler olucak saat kacta sezaryen olur bilemiyorum dualarinizi eksik etmeyin
Reyhankya Aysegul19- of bizimde Allah nasip ederse 10 gunn sonra haber ver nasıl bişey acisi sızısı varmı iğnesinden bile korkuyorum geriliyorum bekliyorm seni rabbim sağ sağlım kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ❤️
Aysununannesi00 Aysegul19- inşAllah kolay geçirirsin bu süreci çabk toparlarsn cnm darısı bize inşAllah heycan dorukta 🙈😊
Zeyzey97 Rabbım sağlıcakla kucağına almak nasio etsin saat 10 gibi olur buyuk ihtimalle hersey gelip geçici keyfine bak guzel anılar biriktir olur mu ? ♡♡