Aley1 Kızlar merhaba iyi geceler , dudağımın kenarında amaçsız bir yara gibi ama değil sivilce gibi değil , isilik gibi böyle değişik bişeyler oluştu bir aydır ne yaptıysam geçmiyor , yaşayan ve çözümünü bulan var mı ?
yarenaltinbasak Vectavir diye küçük tüp bir merhem var anında geçiriyor her türlü ucuk vs şeyleri mutlaka deneyin derim